Android Oyun Programlama/Dikeyeksen Yayın Dağıtım/Şeref Akyüz

Stok Kodu:
9786058666016
Boyut:
15.00x21.00
Sayfa Sayısı:
352
Basım Yeri:
İstanbul
Baskı:
1
Basım Tarihi:
2012
Kapak Türü:
Ciltsiz
Kağıt Türü:
1. Hamur
Dili:
Türkçe
9786058666016
630682
Android Oyun Programlama/Dikeyeksen Yayın Dağıtım/Şeref Akyüz
Android Oyun Programlama/Dikeyeksen Yayın Dağıtım/Şeref Akyüz
98.50
Android Oyun Programlama
Ürün Adı : Android Oyun Programlama
Yayınevi : Dikeyeksen Yayın Dağıtım
Yazar : Şeref Akyüz
Kategori : Programlama,Bilim
Stok Kodu : 9786058666016
Sayfa Sayısı : 352
Boyut : 15.00x21.00
Basım Tarihi : 2012
Kapak Türü : Ciltsiz
Kağıt Türü : 1. Hamur
Dili : Türkçe

Mobil oyun sektöründe, Android alanında ilk ve tek Türkçe kaynak olma özelliğine sahip olan bu kitap ile oyun geliştirmenin rahatlığını tadacaksınız. Andengine altyapısı ve Box2D fizik motorunun gücü ile daha gerçekçi, daha güçlü oyunlar geliştirebileceksiniz. Her bölümünde örnek uygulama bulacağınız bu kitapta konular adım adım, basitten karmaşığa doğru sıralanmıştır. Kitap sonundaki örnek oyunlar ile farklı oyun türlerini temelden kavrayacaksınız.

Eclipse Gelistirme Ortamı
Android SDK ve Emülator Kurulumu
Oyun Motoru Nedir
Fizik Motoru Islevleri
Kurulumlar
Ön Bilgiler 17
Andengine Oyun Motoru
Box2D Fizik Motoru
Temel Kavramlar
Geometrik Sekiller
Metodlar
Resim G.rüntüleme, Animasyon
Dokunmatik Ekran Kullanımı
Nesneler Arasındaki Etkilesimler
Multi-Touch Programlama
Update Sistemi
Fizik Kullanımı (Box2D)
PhysicsWorld
Çarpısmalar
Hız Kavramı
Sensör Kullanımı
Parçacık Sistemleri
Metin Olusturma
Sound ve Music Nesneleri
Fiziksel Tus Yönetimi
Menü Olusturma
Blok Kırma Oyunu
Balon Patlatma Oyunu



Android Oyun Programlama
Ürün Adı : Android Oyun Programlama
Yayınevi : Dikeyeksen Yayın Dağıtım
Yazar : Şeref Akyüz
Kategori : Programlama,Bilim
Stok Kodu : 9786058666016
Sayfa Sayısı : 352
Boyut : 15.00x21.00
Basım Tarihi : 2012
Kapak Türü : Ciltsiz
Kağıt Türü : 1. Hamur
Dili : Türkçe

Mobil oyun sektöründe, Android alanında ilk ve tek Türkçe kaynak olma özelliğine sahip olan bu kitap ile oyun geliştirmenin rahatlığını tadacaksınız. Andengine altyapısı ve Box2D fizik motorunun gücü ile daha gerçekçi, daha güçlü oyunlar geliştirebileceksiniz. Her bölümünde örnek uygulama bulacağınız bu kitapta konular adım adım, basitten karmaşığa doğru sıralanmıştır. Kitap sonundaki örnek oyunlar ile farklı oyun türlerini temelden kavrayacaksınız.

Eclipse Gelistirme Ortamı
Android SDK ve Emülator Kurulumu
Oyun Motoru Nedir
Fizik Motoru Islevleri
Kurulumlar
Ön Bilgiler 17
Andengine Oyun Motoru
Box2D Fizik Motoru
Temel Kavramlar
Geometrik Sekiller
Metodlar
Resim G.rüntüleme, Animasyon
Dokunmatik Ekran Kullanımı
Nesneler Arasındaki Etkilesimler
Multi-Touch Programlama
Update Sistemi
Fizik Kullanımı (Box2D)
PhysicsWorld
Çarpısmalar
Hız Kavramı
Sensör Kullanımı
Parçacık Sistemleri
Metin Olusturma
Sound ve Music Nesneleri
Fiziksel Tus Yönetimi
Menü Olusturma
Blok Kırma Oyunu
Balon Patlatma Oyunu



Yorum yaz
Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.
Kapat