Doğu Batı Düşünce Dergisi Yıl:18 Sayı : 74 Sinema Tutkusu 3 Ağustos-Eylül-Ekim 2015

Stok Kodu:
3990000032183
Boyut:
16.50x24.00
Sayfa Sayısı:
242
Basım Yeri:
İstanbul
Baskı:
1
Basım Tarihi:
2015-12
Kapak Türü:
Ciltsiz
Kağıt Türü:
2. Hamur
Dili:
Türkçe
3990000032183
563645
Doğu Batı Düşünce Dergisi Yıl:18 Sayı : 74 Sinema Tutkusu 3
Doğu Batı Düşünce Dergisi Yıl:18 Sayı : 74 Sinema Tutkusu 3 Ağustos-Eylül-Ekim 2015
18.00

Bülent Diken Kış Uykusu– Sosyal Bir Topoloji Olarak Yokoluş

Tunç Yıldırım Türk Sinema Tarihyazımı ve Türler: Yeşilçam'ın Stand Türlerine Giriş Melodramlar – Köy Filmleri (1948–1959)

Zehra Cerrahoğlu Zıraman 1990 Sonrası Türkiye Sineması ve Reha Erdem Filmleri

Pınar Ferry Kanun Namına'dan Eşkıya'ya Türk Sineması'nda Adalet Savaşçısı

Yasin Sofuoğlu Bir Yalınlık Olarak Varoluş, Bir Duygulanım Olarak Sinema

Alkan Avcıoğlu Görsel Haz Politikası Üzerinde Oyunlar: Suç Objesi Olarak Kadınlar

Eren Yüksel Kadın Yönetmenlerin Filmlerinde Erkeklik Temsilleri ve Şiddet

Esin Berktaş Yunan Yeni Dalga Sineması: Avranas'ın Şiddet Güzeli Filminde Aile İçi Cinsel İstismarın Temsili

Özge Yalçın İtalya'da Bir Don Kişot Esintisi: İtalyan Yeni Gerçekçiliği

Yunus Namaz Afrika Sinemasının Sömürgecilikle İmtihanı: Senegal'de Sinema ve Senegalli İlk Yönetmenlere

Yusuf Ziya Gökçek Kolonyal Hafıza'dan Dekolonizasyon Öforisi'ne: Afrika Sinemasını Hikayeleştirmek

Bülent Diken Kış Uykusu– Sosyal Bir Topoloji Olarak Yokoluş

Tunç Yıldırım Türk Sinema Tarihyazımı ve Türler: Yeşilçam'ın Stand Türlerine Giriş Melodramlar – Köy Filmleri (1948–1959)

Zehra Cerrahoğlu Zıraman 1990 Sonrası Türkiye Sineması ve Reha Erdem Filmleri

Pınar Ferry Kanun Namına'dan Eşkıya'ya Türk Sineması'nda Adalet Savaşçısı

Yasin Sofuoğlu Bir Yalınlık Olarak Varoluş, Bir Duygulanım Olarak Sinema

Alkan Avcıoğlu Görsel Haz Politikası Üzerinde Oyunlar: Suç Objesi Olarak Kadınlar

Eren Yüksel Kadın Yönetmenlerin Filmlerinde Erkeklik Temsilleri ve Şiddet

Esin Berktaş Yunan Yeni Dalga Sineması: Avranas'ın Şiddet Güzeli Filminde Aile İçi Cinsel İstismarın Temsili

Özge Yalçın İtalya'da Bir Don Kişot Esintisi: İtalyan Yeni Gerçekçiliği

Yunus Namaz Afrika Sinemasının Sömürgecilikle İmtihanı: Senegal'de Sinema ve Senegalli İlk Yönetmenlere

Yusuf Ziya Gökçek Kolonyal Hafıza'dan Dekolonizasyon Öforisi'ne: Afrika Sinemasını Hikayeleştirmek

Yorum yaz
Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.
Kapat